Klantenservice
Veelgestelde vragen
Welk model iPhone heb ik?
Vind je iPhone modelnaam in de instellingen
Ga in je iPhone naar Instellingen Algemeen Info.
Hier vind je de modelnaam van je iPhone, bijv. iPhone 7 of je vindt een modelnummer, bijv. A1660.
Als er een modelnummer staat dan kun je in onderstaande lijst de modelnaam van je iPhone opzoeken. Geef bij aanmelding van je reparatie altijd de modelnaam van je iPhone op.
Vind je iPhone modelnaam als je iPhone niet meer aangaat.
Je kunt de modelnaam van je iPhone achterhalen ook al gaat je iPhone niet meer aan. Kijk in dit geval op de achterkant van je iPhone. Helemaal onderaan zie je de logo en een aantal gegevens in kleine letters. Er staat dan model gevolgd door het modelnummer van je toestel. Dus in geval van een iPhone 7 kan dit als volgt uitzien: Model A1660.
Zoek dit nummer in onderstaande lijst op om de modelnaam van je iPhone te achterhalen. Geef bij aanmelding van je reparatie altijd de modelnaam van je iPhone op.
| iPhone Modelnaam | Modelnummer |
| iPhone 11 Pro Max | A2161, A2218, A2220 |
| iPhone 11 Pro | A2160, A2215, A2217 |
| iPhone 11 | A2111, A2221, A2223 |
| iPhone Xr | A1984, A2105, A2106, A2107 |
| iPhone Xs Max | A1921, A2101, A2102, A2104 |
| iPhone Xs | A1920, A2097, A2098, A2100 |
| iPhone X | A1865, A1901, A1902 |
| iPhone 8 plus | A1864, A1897, A1898 |
| iPhone 8 | A1863, A1905, A1906 |
| iPhone 7 plus | A1661, A1784, A1785 |
| iPhone 7 | A1660, A1778, A1779 |
| iPhone SE | A1723, A1662, A1724 |
| iPhone 6s plus | A1634, A1687, A1699 |
| iPhone 6s | A1633, A1688, A1700 |
| iPhone 6 plus | A1522, A1524, A1593 |
| iPhone 6 | A1549, A1586, A1589 |
| iPhone 5s | A1453, A1457, A1518, A1528, A1530, A1533 |
| iPhone 5c | A1456, A1507, A1526, A1532 |
| iPhone 5 | A1428, A1429, A1442 |
| iPhone 4s | A1387, A1431 |
| iPhone 4 | A1332, A1349 |
Welk model iPad heb ik?
Ga in je iPad naar Instellingen Algemeen Info.
Hier vind je de modelnaam van je iPad, bijv. iPad mini 4 of je vindt een modelnummer, bijv. A1538.
Als er een modelnummer staat dan kun je in onderstaande lijst de modelnaam van je iPad opzoeken. Geef bij aanmelding van je reparatie altijd de modelnaam van je iPad op.
Vind je iPad modelnaam als je iPad niet meer aangaat.
Je kunt de modelnaam van je iPad achterhalen ook al gaat je iPad niet meer aan. Kijk in dit geval op de achterkant van je iPad. Helemaal onderaan zie je de logo en een aantal gegevens in kleine letters. Er staat dan model gevolgd door het modelnummer van je iPad. Dus in geval van een iPad mini 4 kan dit als volgt uitzien: Model A1538.
Zoek dit nummer in onderstaande lijst op om de modelnaam van je iPad te achterhalen. Geef bij aanmelding van je reparatie altijd de modelnaam van je iPad op.
| iPad Modelnaam | Modelnummer |
| iPad Pro 12,9 inch | A1876, A2014, A1895, A1983, A1670, A1671, A1584, A1652 |
| iPad Pro 11 inch | A1980, A1934, A2013, A1979 |
| iPad Pro 10,5 inch | A1701, A1709 |
| iPad Pro 9,7 inch | A1673, A1674, A1675, A1893, A1954, A1822, A1823 |
| iPad Air | A2152, A2123, A2153, A1474, A1475, A1476 |
| iPad Air 2 | A1566, A1567 |
| iPad mini 4 | A1538, A1550 |
| iPad mini 3 | A1599, A1600 |
| iPad mini 2 | A1489, A1490, A1491 |
| iPad mini | A1432, A1454, A1455, A2133, A2124, A2126, A2125 |
| iPad 4 | A1458, A1459, A1460 |
| iPad 3 | A1416, A1430, A1403 |
| iPad 2 | A1395, A1396, A1397 |
| iPad | A1219, A1337 |
Krijg ik garantie op mijn reparatie?
Jazeker! Sterker nog, je krijgt van ons een LEVENSLANGE GARANTIE op de uitgevoerde reparatie! Zo zeker zijn wij van onze kwaliteit.
Onder de garantie vallen alleen de uitgevoerde werkzaamheden aan je toestel. Verkeerd gebruik of zelf aangebrachte schade valt uiteraard niet onder de garantie.
Hoe lang duurt een reparatie?
Een routine reparatie duurt tussen de 5 en 10 werkdagen. Reparaties met meerdere complicaties duren langer dan 10 dagen.
Reparaties waarbij het alleen om gegevensherstel gaat duren tussen de 10 en 15 dagen.
Vergoedt de verzekering mijn kosten?
Het is mogelijk om de reparatiekosten van je toestel bij je inboedelverzekering te declareren. Vraag eerst aan je verzekering of zij de kosten dekken aangezien elke verzekering een ander beleid voert.
Hoe moet ik mijn toestel aanmelden?
Log in als je al een account hebt.
Heb je nog geen account? Maak dan een account aan door het bijbehorende formulier in te vullen en op de knop “Maak een account aan” te klikken.
Na het aanmaken van een account en in te loggen kun je je toestel ter reparatie aanmelden.
Hoe moet ik mijn toestel opsturen?
1| Reparatienummer noteren
Nadat je je toestel ter reparatie hebt aangemeld krijg je van ons een bevestigingsmail hierover waarin het adres staat waar je je toestel naar toe kunt sturen en een reparatienummer.
Het reparatienummer is erg belangrijk!!! Hiermee kunnen we je reparatievoortgang updaten en je sneller van dienst zijn wanneer je vragen hebt over je reparatie.
Bij ons hoef je geen formulieren te printen.
Schrijf simpelweg je reparatienummer duidelijk op een stukje papier en voeg deze bij je toestel.
2| Toestel inpakken
Pak je toestel goed in met bijv. bubbelplastic, piepschuim of een ander soort materiaal en doe deze in een kartonnen doosje om je toestel te beschermen tijdens het transport.
3| Toestel aangetekend via Postnl opsturen
Stuur je goed ingepakte toestel aangetekend naar ons toe. Via je account kun je met ons communiceren over je reparatie. Stuur ons via dit berichtensysteem je Track & Trace code zodat we je pakket kunnen volgen en de status van je reparatie wijzigen.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Als je nog geen reparatie bij ons hebt aangemeld dan kun je ons contactformulier onderaan deze pagina gebruiken of stuur een e-mail naar klantenservice@ibrepairs.nl.
Heb je al een account bij ons? Dan kun je rechtstreeks met ons communiceren via het berichtensysteem in je account. De berichten worden in de vorm van een chatbericht bewaard zodat je ze altijd kunt nalezen. Je kunt hierbij ook bestanden naar ons sturen/ uploaden.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Wanneer wij je reparatie hebben voltooid dan krijg je hier bericht over per e-mail en via ons berichtensysteem in je account. Je krijgt dan de factuur per e-mail gestuurd. We sturen je ook een betaal link zodat je de factuur heel eenvoudig online via iDeal of een andere betaalmethode kunt voldoen.
Om betalingen snel en automatisch te verwerken geven wij geen mogelijkheid om betalingen op rekening over te maken. Dit om extra administratieve handelingen en vertragingen tegen te gaan.
Wat doen jullie als de schade groter blijkt te zijn?
Wanneer je je toestel bij ons ter reparatie aanmeldt voor een bepaalde kwaal dan zullen wij je toestel zelf ook onderzoeken om alle oorzaken vast te stellen. Wanneer blijkt dat de schade groter of complexer is dan waar je het voor hebt aangemeld dan nemen we eerst contact met je op. Dit doen we via ons berichtensysteem of telefonisch. Wij zullen dan de situatie met je bespreken en je hierin adviseren. Ook kunnen wij in de meeste gevallen direct een eventuele meerprijs aan je doorgeven.
Alleen als jij akkoord geeft dan zullen we de reparatie daadwerkelijk uitvoeren. Wil je van de reparatie afzien en annuleren? Dan brengen we de onderzoekskosten en verzendkosten (om je toestel terug te sturen) in rekening.
Wanneer wij aangeven dat het toestel niet gerepareerd kan worden of wanneer wij je adviseren om het toestel niet te repareren omdat de kosten de waarde van het toestel overschrijden, dan betaal je geen onderzoekskosten. Je betaalt alleen de verzendkosten zodat we je toestel naar je terug kunnen sturen. Je kunt er ook voor kiezen om je toestel door ons te laten recyclen, dan betaal je uiteraard niets en wordt de reparatie aanmelding gesloten.
Contact Formulier
Heeft u vragen of opmerkingen?
Neem gerust contact met ons op. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk op uw bericht reageren.